środa, 6 marca 2013

Niezapomniane artykuły SEO – „podtrzymaj pamięć” o sobie wśród swoich klientów!

Napisałeś już kilkaset artykułów pozycjonujących (strony mniejszych i większych klientów)? Każdy napisany przez Ciebie artykuł, to artykuł SEO, ponieważ doskonale znasz obowiązujące (Dzisiaj, czy również jutro? Na pewno My twórcy tego bloga, nie zostawimy Cię bez aktualnych informacji! I na czas przygotujemy na zmiany!) zasady SEO copywriting – u? Wiesz o tym, że „uzyskanie” nowego klienta, kosztuje o wiele więcej czasu (Ile kosztuje Twój czas? Ile kosztuje jedna godzina Twojej pracy?), niż „utrzymanie” starego!

Nie wiesz (Po prostu nie wiesz, czy nie masz pewności?) w jaki sposób „podtrzymać” Twoich (Wasza współpraca układa się bez najmniejszych  zgrzytów?) klientów? Poszukaj odpowiedzi w tym wpisie i przyłącz się do dyskusji! Nie jesteś zaawansowanym tylko początkującym SEO copywriterem? Wcześniej przeczytaj poradnik dla każdego debiutującego SEO copywritera! Jak napisać artykuł SEO? Który
polubią wyszukiwarki i czytelnicy!
 

Rozdziel swoich klientów – Odpowiedz na pytanie : Dla kogo piszesz artykuły pozycjonujące?


Weź do ręki notatnik (możesz również skorzystać z notatnika w komputerze! Pracujesz na komputerze stacjonarnym czy laptopie?) i napisz : Dla kogo piszesz artykuły SEO? Wypunktuj wszystkich swoich zleceniodawców (Kim są Twoi zleceniodawcy? To firmy czy osoby prywatne? Prowadzące własną działalność gospodarczą, czy nie? Specjalista SEO czy firma pozycjonująca?)? Czy są to regularni czy nieregularni klienci (Którzy zleceniodawcy z Twojej listy składają zamówienia u Ciebie systematyczne, a którzy niesystematyczni? Z którymi zleceniodawcami chciałabyś rozszerzyć współpracę, a z którymi zawęszyć?)? Przypominaj o sobie (o pisanych przez Ciebie artykułach!) wszystkim klientom! Jak? Wysłuchaj Naszych propozycji! I zaproponuj własne rozwiązania (Przyjmiemy każdy komentarz!)!

Pozostań ze swoimi klientami w stałym kontakcie!


Jak często wysyłasz do swoich klientów wiadomości (Często czy rzadko?)? Są to zarówno wiadomości e – mail, jak i wiadomości SMS? Wysyłaj do swoich klientów (częstszych i rzadszych!) wiadomości „nie za często i nie za rzadko”! Powiadamiaj ich (Nie zwlekaj zbyt długo z wysłaniem SMS – a lub maila! Jeśli Twoja zwłoka będzie zbyt długa, to Twoi klienci w tym czasie mogą zainteresować się ofertą innych SEO copywriterów!) o wszystkich ważnych dla Nich „rzeczach” : Twoje artykuły SEO są o 10% tańsze w tym miesiącu (pod warunkiem, że klient złoży trochę większe zamówienie?)? Swoim klientom oferujesz już nie tylko pisanie artykułów pozycjonujących, zainteresowało Cię również pozycjonowanie stron, poinformuj o tym każdego klienta (Być może uda Ci się otrzymać pracę jako młodszy specjalista SEO!)!

Stwórz dla wszystkich swoich klientów gadżety reklamowe!


Zarówno dla stałych, jak i niestałych klientów (Z Twoich usług SEO copywriting – u korzysta kilku czy kilkunastu klientów?) „zrób” gadżety reklamowe : podkładki pod myszkę, podstawki pod kubek, sam kubek do kawy!, długopis, breloczek do kluczy, (na początku najmniejszy!) notatnik lub kalendarz! Z Twoim imieniem i nazwiskiem (jeśli występujesz jako samodzielny SEO copywriter) lub z nazwą Twojej firmy (jeśli zdecydowałeś się na założenie własnej działalności gospodarczej i pracę w zespole). Twoja inwestycja bardzo szybo się zwróci (Twoi klienci „zbliżą się do Ciebie”! A Ty już w następnym miesiącu odnotujesz znacznie większy zysk!) Serdecznie Zapraszamy do komentowania powyższego wpisu! Napisz : W jaki sposób Ty „pomagasz” swoim klientom nie zapomnieć o Twoich usługach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz