poniedziałek, 18 marca 2013

Czy Twój SEO copywriting – sprzedaje produkty Twoich klientów?

 
W jaki sposób „zdobywasz” zainteresowanie nowych zleceniodawców? Poprzez publikacje ogłoszenia z nagłówkiem : Oferują pisanie artykułów pozycjonujących. Na dłużej czy na krócej?)!Zadanie jakie stoi przed wszystkimi SEO copywriterami (także debiutującymi! Debiutujesz w dziedzinie SEO copywriting – u? Czy też SEO copywriting jest Ci dobrze znany? Pierwszy artykuł napisałeś kilka dni, kilka miesięcy, czy kilka lat temu?), to sprzedaż produktów (Temat Twoich wszystkich artykułów to : buty na wiosnę!)!Jak napisać tekst aby sprzedać (wypozycjonować i wypromować) dany produkt? To temat Naszego dzisiejszego wpisu! Wykorzystasz Nasze wskazówki w swojej pracy (SEO copywriting to Twoja codzienna praca?)? I staniesz się jeszcze bardziej profesjonalnym (budzącym podziw Twoich klientów!) SEO copywriterem?

Co to jest SEO copywriting? Na to pytanie odpowiedzieliśmy częściowo w Naszym poradniku : SEO copywriting definicja . W tym wpisie rozbudujemy „odrobinę” Naszą definicje! Otóż jedynym zadaniem SEO copywritera, nie jest napisanie tematycznego artykuły (Jesteś pewien, że wszystkie teksty Twojego autorstwa są tematyczne? I nawet jeden artykuł nie został napisany, nie na temat? Nie powiesz półprawdy nazywając się SEO copywriterem!

Nie wypełniaj artykułów SEO tylko słowami kluczowymi, wypełnij je również emocjami!


Pisz artykuły, które nie tylko będą posiadały wskazane (przez zleceniodawcę czy narzędzie propozycji słów kluczowych?) słowa kluczowe, ale także będą wzbudzać emocje (pozytywne emocje Twoich zleceniodawców i ich klientów!)! Jak wywołać emocje wśród „odbiorców” Twojego tekstu? Pomyśl (Spisz wszystkie swoje myśli na kartce papieru lub w pliku tekstowym) : Dlaczego kupujemy nowe buty? Dlaczego kupujemy nowe buty na wiosnę (2013 roku!)? Jakie emocje kierują kobietami, a jakie mężczyznami w czasie zakupów? Skup się na tych emocjach, tworząc tekst (Od początku powiedz sobie : Jestem profesjonalnym SEO copywriterem, nie nieprofesjonalnym!)! Twój zleceniodawca nie powiedział Ci (składając pierwsze czy następne zlecenie?), że pozycjonowanie stron, nie wymaga „zabiegów” sprzedażowych? Zaskocz go (z dobrej nie ze złej strony!)! Zrób tak, jak zaleca firma zajmująca się pozycjonowaniem stron, której ofertę znajdziesz na limes-inferior.pl. Opisz produkt (opisz krok po kroku : botki, czółenka, półbuty, baleriny, kalosze, tenisówki, obuwie trekkingowe, oraz buty sportowe!), stosując język emocji, do każdego artykuły dołącz zdjęcie (poproś zleceniodawcę o najbardziej korzystne zdjęcia produktu! Żadne ze zdjęć nie powinno być niewyraźne, zaciemnione, ani sztucznie oświetlone!) i cenę (pokaż czytelnikom „wstępnie zainteresowanym czy z początku całkowicie niezainteresowanym” zakupem produktu, że cena jest konkurencyjna, w tym celu wykorzystaj siłę porównywarki cenowej!).



Kilka niezawodnych sposobów na napisanie „emocjonujących” tekstów pozycjonujących!


Jak napisać „rozbudzające” w Twoich czytelnikach (i klientach Twoich klientów!) emocje artykuły? Przed Tobą praktyczny mini kurs :
  • Zacznij od zarysowania poszczególnych elementów artykułu (tytułu, nagłówków, początku, środka i zakończenia!) „tworzącego” zgodnie z zasadami SEO copywriting – u!
  • Następnie przedstaw wszystkie (nie pomiń nawet jednej!) „zdolności” produktu! Przedstawiany przez Ciebie produkt to buty na wiosnę : Napisz jakie są mocne strony prezentowanego (w każdym artykule) obuwia na sezon wiosenny? Pisz „tu i teraz” (używaj czasu teraźniejszego!)
  • Kolejno odpowiedz na bardzo istotne pytanie (z punktu widzenia każdego klienta!) : Jakie buty powinien kupić na wiosnę? Opisz poszczególne elementy (Wskaż nie tylko parametry obuwia, ale także kolor : Jaki kolor butów pasuje do osobowości danego klienta?)
  • Na zakończenie artykułu : Wstaw zdjęcie produktu! I nie zapomnij o tym, aby dać wybór klientowi (nie publikuj zdjęcia butów tylko jednej marki!)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz